Verzending en terugbetaling


Bestellen en betalen

Benieuwd hoe je producten kunt bestellen en/of betalen bij DBS Equestrian? Lees hier de mogelijkheden. Als u nog vragen heeft, neem dan contact met ons op via e-mail of de chatfunctie.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer een artikel en kies vervolgens de gewenste maat (als het product in verschillende maten verkrijgbaar is). Gebruik de + en – tekens om de hoeveelheid te selecteren. De producten verschijnen dan in het winkelwagentje. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u op het winkelwagenpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm voor een overzicht van uw bestelling. U kunt indien nodig wijzigingen aanbrengen of doorgaan met afrekenen.

De voordelen van een account

Het is mogelijk om een persoonlijk account aan te maken bij DBS Equestrian. Hier zitten verschillende voordelen aan, zoals het bekijken van eerdere bestellingen. Uw adres en persoonlijke gegevens worden ook opgeslagen in uw account, zodat u sneller kunt afrekenen.

Welke betalingsopties zijn beschikbaar?

Je kunt bij DBS Equestrian betalen met Bancontact, iDeal, PayPal, SOFORT Banking, EPS, Giropay, Przelewy24 (Polen), of met een creditcard van Mastercard, VISA en American Express. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Btw wordt aangegeven bij het afrekenen. Voor intracommunautaire leveringen aan bedrijven (met een geldig btw-nummer) of voor exportzendingen buiten de EU wordt het btw-tarief vastgesteld op 0%.

Levering en retouren

Vandaag besteld, dezelfde dag verzonden

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 18:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de volgende maandag verzonden.

Verzending buiten België

Als u van buiten België bestelt, kunnen we uw bestelling gemakkelijk binnen Europa en zelfs wereldwijd verzenden. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 18:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Onze rederij stuurt u namens ons een track en trace code, zodat u uw zending kunt volgen.

Levering in België

In België levert Bpost pakjes van maandag tot en met vrijdag. PostNL bezorgt ook op zaterdag. Als je niet thuis bent, ontvang je een kaart in je brievenbus waarop staat aangegeven waar het pakket op straat is achtergelaten of het adres van het afhaalpunt. U kunt het pakket de volgende dag ophalen bij een postkantoor of afhaalpunt bij u in de buurt.

Kosten

Wij bieden gratis verzending voor bestellingen boven de €80,00 binnen België en Nederland. Verzendkosten buiten België en Nederland worden berekend op basis van het gewicht tijdens het afrekenen.

Wat kun je retourneren?

• Ongeopende en ongebruikte bestellingen kunnen binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden worden geretourneerd.

• Artikelen die niet voldoen aan de opgegeven specificaties.

Zie ook onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik iets retourneren?

Bij het retourneren van uw bestelling heeft u het recht om de overeenkomst binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek ontvangt. U kunt uw retour via info@dbs-equestrian.com aan ons doorgeven. Vermeld uw klantnummer en factuurnummer. Daarna ontvangt u van ons een retouretiket via e-mail.

Na kennisgeving dient u de artikelen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen dertig dagen na kennisgeving aan ons te retourneren.

Wij vragen u de artikelen in de originele verpakking en in de originele doos of een soortgelijke doos te retourneren.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten die verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de producten te bepalen.

Terugbetaling

Heb je betaald met iDeal, creditcard, Bancontact, SOFORT Banking, EPS, Giropay, Przelewy24 (Polen) of PayPal, dan wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. De termijn van 14 dagen gaat in op het moment dat u de kennisgeving van herroeping ontvangt.